Most először érzem úgy, hogy igaza van hajbazer™ -nek, de az agyonhasznált propagandaszavak ("profithajhászás™", "korporatokrata™", stb.) teljesen feleslegesek. Ezzel a sok töltelékszóval el lehet érni, hogy azok az emberek, akik alapvetően elítélik az Apple hozzáállását, eljussanak oda, hogy a védelmükbe veszik, mert ennek még jobban propaganda szaga van, mint egy Apple reklámfilmnek.
A cégek alapvetően profitorientált szervezetek, az ezeket 45 különböző módon megfogalmazni teljesen felesleges. Simán annyival össze lehet foglalni a történteket, hogy "működőképes termékeket akartak bezúzni annak reményében, hogy ha csökken a használt piacon lévő termékek száma, az növelni fogja az újak eladását."
Bár a védelmükben meg kell említeni, hogy egy elektronikai termékeket szétbontó cégnek adták el a termékeket, aminek az lenne a lényege, hogy a benne lévő anyagokat újra felhasználhassák, nem a szeméttelepre dobják. De amit ilyen egyszerű helyreállítani, azt tényleg nem kell szétbontani.