Személyes tapasztalatom az, hogy az ilyen simán lehet rosszul szervezett cég. Bevezették a Google Android és iOS által kezelt előfizetést, még talán fel is vetette valaki, hogy kell-e súgó, de hát nem, mert a platform kezeli. És ennyi. A régi lemondási útmutató fennmaradt, még van is valamelyik hírlevelükben link rá, stb., semmi nem vezet át egy oldalra, hogy na, akkor nyomkodd a telefonod. De simán lehet szándékos is, csak a perelhetősége főleg az USA-ban elég meredekké teszi.
Egyébként ennél jobb az USA-ban terjedő trend, hogy CSAK TELEFONHÍVÁSBAN lehet lemondani. Se email, se web, semmi. Csak telefonban. Alapból egy rakás ember utál telefonálni, ennyi elég ahhoz, hogy ne mondja le. Eközben a Netflix automatikusan törli a 2 éve be nem jelentkezett felhasználók előfizetését. Valószínűleg nem sok ilyen van, és csak jó ingyen média volt nekik.