( VaZso | 2020. 03. 03., k – 00:22 )

Hogy (min keresztül) küldöd nekik az e-mailt?

Gyanús, hogy azt írod, átállítottad a feladót az e-mail kliensben, bár ez önmagában még nem probléma (eltérő beállítások tartozhatnak hozzá).

Ha esetleg az internet szolgáltatód SMTP szerverén keresztül küldted az e-mailt, akkor jogosan tették SPAM könyvtárba.
Úgy látom, mind SPF, mind DKIM rekordjuk van, vagyis az általuk küldött e-mailt egy kulccsal aláírják és meg van határozva, melyik IP-ről küldhetnek e-mailt a domaint használva (ezt ellenőrizhetik fogadó oldalon).
Úgy látom, DMARC policy alapján nem kellene visszautasítaniuk, de a SPAM-szűrőben valószínűleg szép pontokat kap érte és a beállított küszöb alá érhetett...

Ha van a szolgáltatónak saját SMTP szervere és nem az van beállítva a levelező kliensben, akkor állítsd be azt ehhez az e-mail címhez, így valószínűleg nem kerül a SPAM-ek közé.
Ha esetleg a Gmail levelezés is a fenti módon működik, azt is érdemes beállítani a kliensben.

Bocs, ha félreértettem, de van rá esély, hogy ez magyarázat a kérdésedre.