( VincentV | 2020. 03. 02., h – 15:37 )

Tegnapi CIB-es sztori: jön az SMS, hogy 5 napja (ezen ne is akadjunk el, lassú az sms, van ilyen) terheltek a számlámra egy 8eFt-s kártyadíjat, lejáró kártya miatt. A kártya viszont sehol.

Tudtam miről van szó: 2 évente jár le ez a kártya, utoljára (azaz 2 éve) az utolsó hónap utolsó hetében kaptam meg az újat, miközben a régit több online szolgáltató sem fogadta már el, mert tárgyhónapban lejáró kártyával menjek a fenébe. Ekkor felhívtam a CIB-et, és közöltem, hogy nem tartok igényt a kártyára. Mondták, hogy meg lehet oldani telefonon is a lemondást (wow, ritka dolog ez náluk!), és rögzítik most. Nagy volt az öröm.

Eltelt ugye 2 év, itt ez a levonás, a kártya januárban lejárt, az új pedig sehol (márciust írunk ugye), sehogy nem áll össze a kép.

Felhívtam őket újra, közölték hogy lemondás nem történt, és azért nincs nálam a kártya mert náluk van, kézbesíthetetlen volt. Persze hogy az volt, elköltöztem, és az új lakcímem/értesítési címem módosítása miatt 2 órát ültem náluk 1 éve (mert azt csak személyesen lehet). de úgy látszik ez kevésnek bizonyult. Ezen a ponton kértem az egykori rögzített hanghívás megkeresését amiben lemondtam a kártyát. Mondták hogy semmi akadálya, annyi, hogy személyesen kell bemenni ehhez is egy fiókba, ahol meghallgatom (remélem van hozzá audiofil szobájuk, mert megőrülök ha valami szaron kell hallgatnom magamat).

Itt járunk most, majd adnak időpontot, hogy mikor mehetek be, de amúgy mondták, hogy tök szerencsés a helyzet, mert így a lakcímemet is lesz lehetőségem módosítani :D