Abszolút nem banki oldalról, szerencsére..., annyit tennék hozzá, hogy a változás/upgrade vagy bármi felé itthon rendszeres elvárás, hogy "csak egy gombnyomás". A megrendelőt (vagya "bizniszdepartmentet") semmi sem érdekli, csk a "dehátaztmondtad menni fog", az eleje, hogy igen, akkor hogyha minden teszt jó a beszállító sem nem csúszik ésatöbbi. Ezek után végigerőszakolják hanyatthomlok félbehagyott részekkel a dolgokat, majd ha tényleg gáz van (előtte persze jön a minden vészmadárkodni duma, meg az energiavámpírozás), akkor pedig jön a "hát ez miért ilyen?", "miért nem 5 perc". Erre abszolút megértem, hogy sokan minimum rágörcsölnek, pláne amellett, hogy látványosan több idő vagy bármilyen erőforrás (akár emberi) kéne hozzá a napi ügymenet mellé, de erre fentről magasról tesznek, esetleg jó esetben minimálisan próbálkoznak. A seggvédő és bizonyítvány magyarázó emailekbe pedig marhára bele lehet ám fáradni.
Természetesen tisztelet a kivételnek, mert létezik. Meg lehet értelmesen beszélni, hogy mi merre, mennyire akarják, vannak veszélyek és készüljünk fel mindenféle tervekkel. Ha gáz van üvöltözés sincs, hanem "ja látom csináljátok, oké" és ha tudod, hogy ez a hozzáállás, akkor nem görcsölsz rá.
(Azt sem gondolom, hogy ultra nagy újdonságot mondtam, de ezt valahogy mindenki elfelejti.)