> Vett két külön alkatrészt.
Nem igaz. Egybe vette meg. A webshop valószínűsíthette volna, h gépet akar összerakni, elvárható lenne tőle, h jelezze, ha problémás alkatrészeket válogatott össze: tudom is én... RAM modul nem megy azzal alaplappal v. bármi. Ilyenkor visszajelezhetne a vevőnek - alternatívát felkínálva -, h biztos h ezt akarja? Ez lenne a profi hozzáállás sztem. BIOS frissítés is ebbe a körbe tartozik. Régebben volt ilyen gépösszerakó funkció a webshopban amivel kompatibilis alkatrészeket tudott összeválogatni a vásárló. Akkor most miért nem jutunk el oda, h jelezzék h BIOS frissítést kell majd csinálni egy másik processzorral- különben nem fog működni?
Amúgy én is szívtam már Intel vonalon - de annyira szégyelltem magam, h nem figyeltem eléggé (bár a jelenség totálisan új volt számomra:mán h az új alkatrészek nem működnek egymással), h inkább egy másik boltban vettem egy olyan procit amivel meg tudtam csinálni a frissítést (lehet kiröhögni).
Szóval a webshop megérdemelte a kárát - bár aligha tanul belőle, sajnos.