Bankok dettó: Ödönbank az egykori Cikibankos stílust átvéve a bankhoz nem köthető mobilszámról hív, hogy Ödönbanktől hív, és szeretne a hitelkártyámmal kapcsolatban, és kéri, hogy azonosítsam be magamat... Én erre két dolgot szoktam csinálni: az egyik, hogy visszakérdezek, ugyan miért higgyem el, hogy a bankhoz nem köthető mobilról hívó (tudakozóban nincs), magát a bank munkatársának nevező személy valóban az, akinek mondja magát, és van joga engem személyes adatok megadására kérni (itt 9x%-uk "elvérzik", pedig van (és ezt oktatják is nekik) megoldás rá), illetve a telefonszám megy a "ki se csörögjön" listára. Még hozzá szoktam teeni a "felvétel kedvéért", hogy továbbítsa, mint ügyfél észrevételt, hogy ha fontos, akkor hívjanak a call center vezérszámáról, mert ezt meg lehet oldani (vagyis amikor én láttam cc-t, akkor meg lehetett), és akkor jobban el fogom hinni, hogy a drót túlvégén az ül, akinek mondja magát.