( Hevi | 2019. 10. 04., p – 12:48 )

> Ez igaz és általában nem is Bp-n belüli közlekedésre tartanak autót az emberek.

Vagyis vagy a varosban laknak es kijarnak a varosbol melozni, vagy a heti 1 nagybevasarlasra tartja az autot es heti 7 napbol 6-on feleslegesen foglal el 10 m2-t a kozteruletbol.

> Aki agglomerációból jár az így járt, nem kéne kiköltözni a francba és szennyezni a levegőt a belvárosban...

Ha az elozo pontban emlitett varosban lako, de kulteruleten dolgozo kikoltozne a francba a varoshatarba, akkor az agglomeracioban lako be tudna koltozni a varosba, hogy ne kelljen annyit ingaznia.

De az nem megoldas, hogy a varosi elvezi a varos minden elonyet, plusz o nyugodtan pofekelhet meg generalhatja a dugot es a parkolohelyeket a sajat tulajdonanak tekintheti, mig az, akinek tenyleg szuksege van ra, az meg le van szarva...?!

Na neeem. A varosinak tessek szepen eladni az autojat es BKV-zni, taxizni, kozelebb koltozni a munkahelyhez es setalni, igy a felszabadult varosi lakasokat meg meg tudjak venni olyanok, akik eddig kintrol ingaztak befele.

De amig a varosi ugy gondolkozik, hogy "nekem az auto, a belvarosi kenyelem, az olcso parkolohely, a dugomentes kozlekedes, meg minden (is) jar, meg ha bele doglok is", addig nem lesz itt valtozas.