> Semmi ilyen nem kell, túlkomplikálod. Annyi kell, hogy rendszeres időnként kapnak kimutatást arról a felhasználók, hogy mit vettek meg és amúgy hogyan használják.
Ezt nem gondolhatod komolyan. Ez kb olyan, mintha a kartyas telefonomra toltenek 2500-at, de ha akarnek, akkor telefonalgathatnek 5000Ft-ert is, maximum megdorgal a szolgaltato.
Es ha minden harmadik ugyfelem szarik ra, hogy mi van a szerzodesben akkor vehetek fel egy plusz embert, aki ezeket probalja terelgetni meg viszi jogi utra a dolgot ha muszaj, csak mert egyesek szerint az egy felhasznalo - egy session az anti-pattern. OK.
>Mert nem úgy kell kivitelezni, ahogy szeretnék. Egy csomó opció van,
Azt nem ketlem. Ha nekem lenne olyan uzleti modellem ahol az arum mertekegysege a felhasznalo szam, en is egybol az egy user - egy session megoldasra lonek mint elsodleges vedvonal. Tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes. Egyet vettel, egyet kapsz. Ezzel egybol megsporolok egy csomo kellemetlen helyzetet. pl mi van ha Dr Joska az ugyved belep a szolgaltatasba 3 kulonbozo bongeszobol a geperol, mert neki ugy kenyelmes? Te kuldod neki a felszolitast vagy az extra szamlat ho vegen, mert harom parhuzamos sessiont latsz, o meg nem erti hogy mi van. Nyilvan lehet tisztazni, el lehet neki magyarazni, meg az egesz irodajanak, meg a masik 30 irodanak is, hogy nem szabad belepni 2 kulon bongeszobol, mert azt illetektelen felhasznalasnak erzekeli a rendszer. Nincs a vilagon az a fejleszto, aki keresztulhugyozna akar egy betonfalat is ha kell (amugy nem kell, foleg nem JSF-fel ami minden, csak nem stateless), csak hogy ezt elkerulje.
De mindenki ugy csinalja, ahogy neki jobb...