Mondjuk a te általad említett megoldásnak is van 10% valószínűsége. A gyermek sajnos élőlény és nem tárgy: megbetegszik, vagy betegen születik, vagy szimplán csak arra vágyik, hogy mellette legyél. Az anya megint élőlény és császármetszés után nem feltétlenül a ZH-ra kíván készülni, hanem esetleg pihenni szeretne.
A gyermek nagyívben tesz arra, hogy mi van az egyetemen és ha problémája van, végig fogja üvölteni az éjszakát. Nem érdekli, hogy másnap megbuksz-e, tudsz-e vizsgázni ha 3 óránként szoptatsz és nem alszol. Egy gyermek mindent nagyon helyesen leszar, ami nem az ő életéről szól és az ő egészségét szolgálja. A gyermek körül forog minden, az egyetem alacsony prioritásba kapcsol, akkor tanulsz, amikor a gyermek alszik.
Sokkal egyszerűbb megoldás az iskolai tananyag redukálása. Minthogy 50% haszontalanság és használhatatlan információ, ennek a kiszórásával lesz idő a fontos dolgokra is és előbb kikerülnek a gyermekek az oktatásból.
Én simán 3 évvel hamarabb végezhettem volna, ha nyelvanból a Téma-Réma és egyéb baromságok kimaradnak az életemből. A nyelvtan kizárólag helyesírás, középiskolában nincs rá szükség. Addigra megtanulnak írni.