Csak nehogy frissítsd az erstebankos mobilappot - érdemes elolvasni a véleményeket az utóbbi két napból... Ugye az ennél a fosnál alap, hogy nem tárolja a felhasználói adatokat (akkor hogy a búbánatban azonosít ujjlenyomattal, he?), ergo a frissítés után újra netbank id, netbank jelszó, sms kód, tpin, apjukfaxa kell neki - ha sikeresen elbacod, akkor kérhetsz a telebankon új kezdeti jelszót - amivel jó eélyed van rá, hogy a netbankba nem fogsz tudni beloginolni - a jelszó jó, csak épp valahol elakad a folyamat, úgyhogy ordenáré méretes szívást tudsz benyalni pár perc alatt. Ja, a telebankkal délután folytatott harmadik beszélgetésnél kiderült, hogy ez a nem megy a kezdeti jelszóval a login az igen sok ügyfelet érint - gondolom, kiment az új app a telóra, a user meg szépen elbaxta az újraaktiválást...