Szigorúan véve, ha nekem (Team 2) az a feladatom, hogy a Team 1 által szállított cuccot karbantartsam, akkor nem elrugaszkodott, hogy a szoftver, vagy a dokumentációjának problémáit nekem kell jelenteni, nem rakhatok az ügyfelemre fölöslegesen melót.
De Team 1 ha például nem vállalta szerződésben, hogy új verziókra átállást is támogat, akkor akár meg is teheti, hogy sosem frissíti a szoftver függőségének verzióját. Ugye az is munka, mert elvileg tesztelni is kell, nem elég átírni a doksiban és leszarni. Bár itt a bétatesztelést már a user elvégezte ha jól értem :-).
Végső konklúzióm: az egészet irányító manager a hibás: nem jelölte ki pontosan a felelősségeket, vagy pedig nem tartatja be. Egyébként is a csapatok közötti surlódások elsimítása is az ő mindenkori feladata. A probléma még ha vihar is egy biliben, akkor is jó ha nincs belőle csapatok közötti villódzás. Kivéve ha a csapatok közötti konfliktusokkal akarjük növelni a csapatok összetartozás-érzését. Ami nem is biztos, hogy hülyeség. Még az is lehet, hogy egy zseniális menedzser 5D sakkjátszmáját látjuk!