( arpi_esp | 2006. 08. 10., cs – 01:18 )

Mar bocs, de a video lejatszas miota 3D fuggo???
Az egy kulon teszta, de inkabb a 2D-hez sorolnam...
Video gyorsitasban amugy az ATI messze veri a tobbit, nagyon jo hardveres deinterlacere van, igaz semmi se tamogatja :(
De amugy a Matrox kartyakon sincs gond vele, a G200 ota van YUV scaler (planar es packed is) a GPU-ban.
Sot, a parheliaban 10 bites a yuv d/a, sot YCbCr kimenet is van, ha valakinek van ilyen plazma tvje...

3D gyorsitas meg volt anno az S3 Trio-kban is, de nem egeszen azt ertettek alatta mint manapsag...
Alapjaiban a 3D gyorsitas csak annyit tesz, hogy tud pligont fillezni, jobb esetben texturazni is es van z-buffer.
Manapsag viszont ez nagyon az alap, ezen kivul sok textura egyszerre, perspektiv korrekt texturazas, hardveres T&L, sot TC&L, vertex es pixel shaderek stb...
A parhelia tudja mindezt, a regebbiek (G sorozat) csak a texturazast es alap 3d dolgokat (fog, stencil buffer stb), de T&L nelkul, azt meg a cpu csinalja.

A'rpi