( MrPrise | 2019. 04. 24., sze – 11:59 )

Na, igen, ez az ellenőrzés amiről beszélsz, szomorú hogy itt tartunk, hogy erre szükség van.
Ettől még engem zavarhat, hogy engem is ennyire hülyének néznek, nem?

A vevő érdeke lenne hogy a rendszerben megadott cím, mobil érvényes legyen. Ha nem az, az az ő felelősége. Volt már olyan, hogy valakinek eladtam valamit, foxpost-tal küldtem és nem volt jó a vaterán megadott mobilja, persze csak feladás után derült ki. A vásárló elkérte a csomagszámot, felhívta az ügyfélszolgálatot és átírták neki, hogy megkapja a kódot. Gondolom ő megtanulta a leckét és átírta egyből a vaterán is.

A lényeg, hogy szerintem nem az eladónak kellene megkérdezni a kedves vásárlót, hogy ugye tuti jó minden adat? Erre van a vaterán a megerősítés vásárlás közben. Ráadásul már mindenki előreutalással kéri a pénzt szállítás esetén, tehát a vevő magát szívatja ha nem stimmel valami adat.

A másik, hogy eladóként egy kattintással lehet megrendelni a szállítást a vaterán keresztül. Olyankor a vatera automatikusan átadja az összes adatot a szállítónak, pl foxpostnál ki van töltve minden, csak nyomni kell egy ok-t és adják a feladó kódot. A legtöbb esetben ha küldök valamit azt sem kell tudnom, hogy melyik városba fog menni a csomag vagy mi a mobil száma az illetőnek, minden automatikus.

Szóval, továbbra sem értem miért nem lehet megfelelően használni a rendelkezésre álló eszközöket.