( quash | 2019. 01. 30., sze – 09:32 )

Nem, ez az empátia teljes hiánya!
A szoftverük (SQL) saját mentése közben borult össze, ezek után álltak a fentiek szerint az egészhez.

Ha jól tudom, akkor éves díjat fizetnek a szoftverekért, tehát attól hogy lemondták a tök felesleges support-ot, még elég masszívan tejelnek nekik.
Egy könyvelő cégnél a szoftver váltás hatványozottan bonyolult, inkább szívnak, de nem váltanak.

Sajnos nagyon sok ügyfelünknél van KulcsSoft, de az a tapasztalat hogy aki egyszer megszívta nem ajánlja már máshol.
Persze mondhatnánk azt hogy egyedi eset, de az összes magyar „nagyobb” fejlesztő cég ilyen.
Másik cég, másik szoftver, email-ban megkérdeztünk valamit ami a szoftver üzemeltetésével kapcsolatban fontos volt, válasz csak 3ik forwardra, majd ügyfélnek 1 óra kiszámlázva! :D