A kulcs-Soft-nál tényleg érdekes a hozzáállás a dolgokhoz.
Adott egy nagyobb könyvelő iroda, az összes kulcs programot megvették, kb. 5 éven keresztül folyamatosan fizették a telefonos support-ot.
Az 5 év alatt egyszer hívták fel őket összesen!, majd lemondták, nem kell.
kb. 1 héttel később a saját mentésétől összeborult az egész, ekkor felhívtuk őket, hogy segítsenek már egy kicsit. A válasz az volt hogy nincsen support előfizetés, mérnöki óradíjban X óra + ez, az ~nettó 300e Ft-ért + majd ami még közben kiderül segítenek.
Ekkor a tulaj egy kicsit kiakadt, és megkérdezte hogy az semmit nem számít hogy 5 éven keresztül fizettek a semmiért ? A válasz az volt, nincsen érvényes support előfizetés …
Az SQL-t mi ~1 nap alatt rendbe raktuk, és ment újra.
Azóta is kulcssoft-ot használnak, nem tudnak tőle szabadulni, ezt tanulták be, X millát már bele raktak.
Másik könyvelő cég, kb. u.a. program, egy komplett mentés kulcssoft-ból 1+ nap!!! Oké hogy kicsit több ügyfelük van mint 10!, de azért ez nem igazán normális.