( gelei | 2019. 01. 25., p – 12:45 )

> Ergó amazon kicsukva.

Hát, nekem Amazonnál (meg a brand store-oknál úgy általában) hamarabb fordulnak meg a garanciális cuccok, mint a fizikailag elérhető távolságban levő kiskernek visszavitt eszközök. Értsd ezt úgy, hogy amikor pl. a MS Surface-em nem töltött, a Store küldött egy címkét, hogy ragasszam rá, a UPS házhoz jött érte, és még oda sem ért (!) a cucc a UPS szerint, már jött az email + tracking ID az új gépről. T = 3 munkanap.

Mindeközben egy szintén hibás consumer Lenovo-t el kellett vinni valami tök random panelház alatti boltba (nem ott vettük), ahol elvették, tesztelték 3-4 napot, majd elküldték Lengyelországba (vagy Csehországba? mindegy) javíttatni. Onnan görbe, felpúposodott billentyűzettel ért vissza, persze nem hozzám, hanem a random panelház alatti számtech boltba, ahova ismét kikutyagolhattam. T = 3.5 hét.