webshop + 3 offline bolt, webshopban nem látszik a boltok készlete, csak az, hogy oda is kérhetem az átvételt. rendeltem, bementem a boltba, ahol pár napja még láttam is polcon, gondoltam, megoldják. hát, nem, így nem lehet, majd délután (4 óra múlva) jönnek a webes rendelések a központi raktárból. közben a két termék ott a polcon, mondom nekik, hogy akkor webes rendelés lemond, kérem most polcról a terméket. azt nem lehet, mert ami kint van a polcon az egyik már le van foglalva. kiváncsi lennék, ha csak beléptem volna, leveszem a polcról, akkor is foglalt lett volna-e. visszamentem pár óra múlva, megvolt a rendelésem, átvettem.
másik alkalom, webshopban írja termékre, hogy elfogyott, előrendelhető. pár napja láttam boltjukban, gondoltam betelefonálok, van-e még. egyik boltban levő eladó közli, hogy nincs, kérdezem, meg tudja-e nézni a másik boltok készletét, hát miért is tudná, de ott van mellette egy kolléga, majd az megmondja, közli nincs. ellenben a harmadik boltban van (lehet innen való volt a kolléga), kérem rakjon már a 4 db-ból egyet félre pár óra, közli, ilyet nem lehet, erre van a webshop, közlöm, a webshopon épp nincs készleten, nem is tudom leadni a rendelést, hát jó, félrerakják.
mintha én tennék szívességet, hogy az amúgy angol nyelvű, lefordítatlan terméket tőlük veszem. vettem, mert többet nem. webshop fejlesztőként külön poén, hogy nincs központi készletkezelés, nincs egyáltalán semmi protokol kidolgozva ilyen esetekre, semmi. mondanom se kell gondolom, hogy a bolti kiszolgálás inkább jófejkedésből állt, mint tényleges segítségből.