( Carter | 2018. 12. 01., szo – 09:22 )

Teljesen megszokott ügymenet magyarországon.

Én tavaly a telenortól vásároltam.

Ki kellett fizetni x összeget előre, amit le lehet majd vonogatni a havi előfizetési díjból. [készülékrészlet + előfizetési díj + forgalmi díj]
A weboldalon teljesen egyértelmű volt, majd az ügyintéző is mondta, hogy igen! addig nulla forint lesz az összes fizetendő összeg, amíg el nem fogy ez az előre befizetett előleg.

Jött a számla, persze nem nulla, hanem közel tízezer.

Több havi levelezés után kiderült, hogy csak a 27% áfatartalmű számlatételekből vonogatja le, tehát a forgalmi díjból csak! Két év alatt sem fogyott volna el az előleg.

A házasságkötésem napján kaptam meg a Telenortól visszautalva a befizetett előleget, itt sikerrel zárult az ügy.

Az előfizetéshez van 50 megabájt internet. Tudom, nulla, de annyira nulla, hogy jön az sms a szolgáltatótól, hogy havi adatforgalmi keretét visszaállítottuk. Megnézem, hú tényleg 50 mega. Rá két órára jön az sms: adatforgalmi kerete elfogyott.

A másik, hogy minden hónapban kiszámláz 1-3 sms-t, miközben nem küldök sms-t.
Hívtam az ügyfélszolgálatot, aki azt mondta, hogy az aktuális havi sms-ekre nem lát rá(!!!) a lezárt számlán meg reklamációt kell indítanom ha szerintem nem jogos. Ebbe inkább nem mentem bele havi 100 Ft miatt.

November 16-án fog lejárni a szerződés 2019-ben. Aznap reggel 8-kor leszek ott és vágom hozzájuk a sim kártyájukat.