Talán normális P+R parkolókat kellene építeni + ingyenessé tenni a tömegközlekedést. Jóval kisebb forgalom lenne szerintem az utakon és lennének parkolóhelyek is. Az Örs Vezér téri P+R is egy vicc, nem drága, de hely az sosincs, a közeli házaknál szintén fizetős lett (lakossági kérésre), de a hely kérdést nem oldotta meg.
Több metró, villamos csomópont mellé kellene építeni nagy parkolóházakat, hogy a külkerületekről (és esetleg Pest megyéből) ingázó lakosság ne terhelje az utakat. Be lehetne vezetni a belső kerületekben egyfajta útadót is, ami azokra vonatkozik akiknek nem szükséges autóval menniük minden nap. Például szállítás esetén vagy egyéb olyan munka amihez szerszámok kellenek ingyen lehetne bent közlekedni. Más esetben mondjuk havonta 10 napot (vásárlás, elintézni valók), utána napidíj ha átléped a zóna határodat (de zónán belül ingyen egész hónapban, ez segítené azt hogy a munkavállaló érdekelt legyen közelebb lenni a munkahelyéhez). Ez már maga legalább 20-50%-al visszavenné a forgalmat és rengeteg szabad parkolóhelyet eredményezne. Persze ez sosem fog megvalósulni, mert az állam érdekelt abban hogy sokat és sokan autózzanak (abból van bevétele), tömegközlekedést is fejleszteni kellene (ez neki kiadása) és a parkolók utáni (mutyis) bevétel is fontos. Egyébként ha több kötöttpályást építenének, egész a város határáig, az is segíthetne és sokan szerintem letennék az autót a benti reggeli/esti órás sz*p*s helyett.