( ironcat | 2018. 11. 26., h – 13:20 )

Ez egy ütős érv. Csak nem igaz.

Korábban külön menü volt a hibabejelentés és a műszaki segítség kérése. A átkapcsolással a műszaki segítség foglalkozik (senki más). Amikor egy évvel ezelőtt az első átkapcsolást intéztem, akkor egyből a műszaki segítség kérését választottam. Azt már más kérdés, hogy – mivel túl sok telefonáló volt – ezért a rendszer egy „semmit nem tudok, de a telefont fel tudom venni” ügyintézőhöz kapcsolt. Ő aztán kapcsolt egy otthoni hibabejelentőhöz, aki aztán végül kapcsolt a műszaki brigádhoz.

Tehát gyakorlatilag az útvonal nagyjából megegyezett a mostani útvonallal, csak korábban kb. 3 mp. alatt végignyomtam a menüt, a kötelező „sokat kell várni” szöveg után. Ez a szöveg most is megmaradt, plusz még Vandát is hallgatni kellett egy kicsit, amíg eljutottunk addig, hogy előadhatom a problémámat, és válaszolhatok a kérdéseire.

Vanda nem csinál mást, mint kiváltja a menüt. Arra tippelnék, hogy a menü összerakása sokkal kevesebbe került, mint Vanda „kitaníttatása”. De ha már drága, akkor legalább legyen lassabb is.