( YleGreg | 2018. 11. 23., p – 15:22 )

Körbekérdeztem a környezetemet, hogy ki hogyan vélekedik a reklámokról.

Kiemelnék három választ:

Ildikó (38) a könyvelésről:
"Alap, hogy nem rágógumival hardeningeljük az USB portot, hanem két komponensű ragasztóval, vagy ha az elfogyott, akkor ragasztópisztollyal. De amikor az sincs, akkor a Gizi beletol véletlenül egy gémkapcsot, na az a garanciális cseréig megoldja, és csak egy kicsit lesz tőle büdös az irodában."

"létrás" Sanyi (18) a karbantartóktól:
"Áhh, ez hülye. Ember,a csicsás céges telefonok lecserélése esélytelen, mert a paraszt behozza a sajátját. Lehetett volna annyi esze, hogy jel blokkoló tapétát alkalmaz, meg egy tíz lepedős jel zavarót az aliexpresszről. Hallod, hát mit gondol a Jammer az mi? Lekvár márka, vagy mi az istennyila?"

Béláné (70-80 között) több szintet ellátó tisztasági manager:
"Hát, a vírusvédelemre adott válasza meg már lerágott csont, a légrés tűzfal a wifi feltalálásáig működött, most már anakronizmus. Látod azt a dobozt a plafon alatt? Nem, az te marha, ami villog az a riasztó. Mellette, az a fehér izé. Na. NA! Abban megy a fészbúk meg a többi internet. Látsz benne drótot? Naugye! De mostmá' eriggy innen, mert valakinek dógozni is kell ebbe a hodályba... "

A többi választ nem írom le, mert valahogy mindenki oda lukadt ki, hogy ha én ilyen hülyeségekkel foglalkozok, akkor biztos olyan léhűtő vagyok mint az a szőrös arc a tévében.
(Még szerencse, hogy az ilyen eredendően negatív hozzáállással bíró kollégák véleményét automatikusan ignorálom.)