( turul16 | 2018. 11. 21., sze – 13:13 )

1. Intelnek nem szar a HT megoldasa , mas tul jo hogy szalaknak nagy elonyet lassad ;-)
2. Windows scheduler-nek voltak erdekessegei, nem neztem windows sok sok eve, nem tudom jobb -e
3. A jatekok azert nem hasznalnak sok szalat, mert nem mindig lehet/ nem eri meg
- Memoria intesive dolgoknal egy szal is eleg, hogy memoria ne unatkozzon
- kisebb reszek konkurens modositasanal a lockolas koltsege nagyobb lehet, mint a nyereseg
- Boven van igy es dolog amit ki lehet rakni szalakra, de nem minden

Altalaban amikor beharangoztak, hogy egy-egy jatek megkapja a super-cool multi-thredinget grafikara,
nem lett gyorsabb, cserebe gyakrabban crashelt.
Altalaban ez lett jo, ha nem grafikaval kapcsolatos dolgot tettek ki kulon szalra.

Vulkan -nal, az lesz jo hogyha okosabb vagy mint egy opengl driver iro, vagy jobban ismered a workloadod
mint egy genric megoldas, akkor tudsz sokat nyerni. Valoban, a Vulkan kevesebb megkotes a szallak hasznalata teren is.

Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.