Kössz, hogy le pesti bunkóztál. :)
Tökéletesen tisztában vagyok azzal, hogy vidékre is baromira kellene egy olyan, mint a BKK, hogy összehangolja a közlekedést és racionalizálja már egy picit a dolgot. Nekem is vannak ilyen kedvenceim, mint pl. a Volán 8-10 év alatt se vette észre, hogy a Budapest-Kelebia járaton bevezette a MÁV az ütemes menetrendet és richtig nincs semmihez értelmes csatlakozás vagy ha lehetne is, akkor nem megy ki a vasútállomásig a busz pl. Kiskőrösön. Vagy jártam már úgy, hogy a pont elaludtam hazafele menet a buszon szüleim lakóhelye előtt és 4 km-el odébb a szomszéd faluban ébredtem. 20 perccel később jött szembe egy busz, a következő 3 óra múlva jött volna, gyakorlatilag jobban megérte volna hazagyalogolni.
És nem, nem szakad le a lábam 15 perc gyaloglástól, időnként van, hogy jól esik gyalog hazamennem (8-9 km, 2-2,5 óra).
A problémám az, hogy ennek a távnak normál esetben a menetideje 5 perc. Ferenciek teréig 8. Még további 5+2 perc gyaloglással odaérhettem volna a kiindulási helyemről a célállomásig 15 perc alatt. Ami egy tök normális idő lenne. Ehelyett ezt sikerült abszolválnom majdnem 30 perc alatt. Úgy, hogy erősen időre kellett mennem, ez roppant mód zavaró volt.
És ez a szakasz mindig rossz. Késtem már le emiatt vonatot. Tudom, hogy mindig rossz ez a szakasz, szimplán nem volt alternatívám. Probléma az, hogy ha valóban a tömegközlekedést akarná ösztönözni bárki is, akkor ezen a szakaszon - legalább csúcsidőre - bevezetnék a buszsávot. Autós ismerősök azt mondják, hogy a Waze egyébként is inkább kerültet egyet a Déli pályaudvar-Vérmező fele, pont azért, mert egyébként is járhatatlan ez a szakasz. Akkor már legalább a BKV haladjon rajta.
----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™