Természetesen elveszik, csak nem hallod :) Bár én se vagyok abszolút szakértője a témának, de szerintem nincs semmi értelme 44.1/48KHz fölé menni a masterelt anyagban. Természetesen, mikor dolgozol vele, akkor jól tud jönni a magasabb freki/bitmélység, de a végleges anyag teljesen jó CD minőségben. A magasabb freki csak helypazarlás, ill., rosszabb minőséget hozhat (azért, mert az audio lánc nem tökéletes, és a magasabb frekik a nemlineáris torzítás miatt "lemásznak" a hallható tartományba). A 16-bitnél nagyobb bitmélységnek még lehet valamennyire értelme: egyrészt ez nem igazán okozhat rosszabb minőséget, ill., esetenként talán tényleg szükség lehet rá. Például, szimfónikus zenekar felvételeknél, ahol vannak nagyon hangos, és nagyon halk részek is. Ilyenkor, hogy a nagyon halk részeknél se legyen hallható a kvantálási zaj (itt tud ugye segíteni a dither), jól jöhet pár extra bit.