( Atko | 2018. 09. 18., k – 10:22 )

Évi ~50 ezer km-t vezetve elég sokat használom és igazából egyre jobb. 10-ből 6-szor biztosan jobb úton visz, 3-szor ugyanarra, 1-szer meg szarabbat tervez, mint amit én választanék. Az a jó benne, hogy mintha megtanulná a menekülőutakat, amiket mások használnak és ezért tudja hogy kerüld el a nagy dugókat. A kedvencem, amikor felvisz a Gellért hegyre, hogy a beállt BAH csomópontot meg a Hegyalját kikerüld. Sőt most már tényleg azon a szinten van, ha az ország egyik feléből megyek a másikba, és nem számolom bele a pisiszünetet, akkor nagyjából 5 percen belül tippeli az érkezésem idejét.

Engem először akkor győrzött meg még évekkel ezelőtt, amikor 6-os úton mentem volna be Budapestre de felvitt Budafokra kis utcácskákba. Anyáztam is, hogy mi a fenét keresek én ott, amior bemondták a hírekben, hogy négysávos útlezárás van a 6-os bevezetőjén, mert öten csúsztak egymásba.

A másik véglet, amikor télen M1/M7 bezevető beáll, és felvisz Gazdagrétre. Ez mind szép és mind jó, de az M1/M7 azért áll be, mert sik a hó, és akkor próbálj meg Budaörsről Gazdagréten keresztül eljutni Óbudára a kis utcákban közlekedve. :)

Nekem egy funkció hiányzik belőle, hogy sokkal gyakrabban automatikusan újratevezze... Rendszeresen van az, hogy Budapesten közlekedve folyamatosan újraterveztetem vele, és általában jobban járok, mintha nem tenném. Mintha picit spórolósan tervezné az alternatívákat.