( persicsb | 2018. 09. 01., szo – 22:27 )

"Vagy arra gondolsz, a kártyaszám alapján tudják, hol fizettél, s előtte pedig tudják, mit nyomtak a képedbe szelektíven?"
Igen, a Google pontosan ezt csinálja. Megvette a MasterCardtól a vásárlásokat, és azt összeveti a megjelenített reklámokkal, és megmondja a reklámozónak, hogy melyik reklámjából lett vásárlás.
Ehhez nem kell Android.
Ehhez nem kell az, hogy Google fiókba lépjél be a böngészőben (mármint ha a Chrome loginjára gondolsz). Elég egy aktív Google account session GMailből vagy bármilyen Google termékből.
Ugyanis a Google device fingerprintinget használ, és amint belépsz egy gépen, a belépést össze tudja kötni a többi Google reklámmegjelenítéssel, mert magát az eszközt azonosítja.
https://www.forbes.com/sites/bernardmarr/2017/06/23/how-businesses-use-…

És a legtöbben kevés számú eszközt használnak, főleg a privacy-paranoidok, hiszen amit nem ő kontrollál, az nem biztonságos, és kevés eszközt kontrollálnak - ezzel pont mégjobban beazonosíthatóak lesznek ám.