( gee | 2018. 07. 24., k – 14:54 )

Meg kellett várni míg a villanybojler felmelegíti a vizet, mert hát ki kellett próbálni, hogy biztosan jó-e

Mert ha nem lett volna jó, akkor rajtatok próbálta volna meg beszedni az árát?

Én amikor lakást béreltem, akkor úgy ment, hogy ha elromlott valami, pl. villanybojler, akkor email a tulajdonosnak, aki aztán küldött egy szakembert, hogy javítsa meg.
A kolléganőmnek volt olyan eset, hogy az ággyal volt valami probléma, amit a csóka nem akart megjavíttatni, arra ő szimplán visszaírt, hogy a szerződés szerint a lakás lakható állapotban tartása a tulajdonos felelőssége. Mivel nincs a lakásban használható ágy, ezért az nem lakható, így a tulaj szerződést sért.
Amíg a tulaj nem biztosítja a szerződésben vállalt kötelezettségét, ő nem fizet a lakásért.

A tulaj jött, elvitte a törött ágykeretet, hozta a legolcsóbbat az IKEÁból, a csajszinak megint volt hol aludnia.

Nem ez lenne a természetes?