"ha beszarik a UPC, akkor szopoagon vagyok"
Mit értünk azalatt, hogy nem működik a UPC? A UPC internetjét? Vagy ha úgy en bloc az egész UPC meghal, MPLS-estől, WDM-estől, optikástól, NNI-ostól?
"Tovabbra is ott tartunk, h ha beszarik a UPC, akkor szopoagon vagyok. Vagy azt mondod, hogy a UPC-n nem is fog keresztul menni a csomag?"
Több lehetőség van. Vagy ISP1 be van települve ISP2 POP-jába is (ekkor ugye csak a helyi szakasz kell ISP2-től), vagy nincs betelepülve, ekkor ISP2 nem interneten, hanem L2-n, pl. EoMPLS-sel elviszi a forgalmat a végfelhasználó és ISP1 között, ISP1 pedig adja rá az L3-at célszerűen másik POP-ból, illetve a teljes szolgáltatásra ISP1 vállal garanciát.
"Internet szolgaltato tolem meg sosem kerdezte meg, mire van szuksegem. Azt mondtak, h mit adnak."
Ez egyébként elég nagy baj, viszont alapvetően nem az internetszolgáltató keres meg téged ajánlattal, hanem te keresed meg az internetszolgáltatót az üzleti igényeddel, és azzal, hogy adjon erre ajánlatot és megoldást.
"Magyarul a leheto legjobb szolgaltatast a leheto legolcsobban. [...] A 99,8% nekem ugyanugy faj, ha rosszkor jon."
Értem hogy fáj, de valahogy mégis meg kell határozni egy rendelkezésre állást. A kiesés nagyon fáj, de viszonylag olcsó, és a kiesés csak kicsit fáj, viszont nem túl olcsó (esetleg kifejezetten drága) közötti skálán való elhelyezkedést valahogy meg kell határozni.