( gee | 2018. 07. 12., cs – 15:40 )

Érdekes értelmezés.

Ahol eddig ilyesmivel találkoztam, nem ezt jelentette.

A cég adott céges telefont, céges sim kártyával, és bekonfigurálva, hogy ügyesen magától csatlakozzék a céges wifi hálózatra.

És ha a BYOD requestet kitöltöttem, akkor adtak egy usernév jelszó párost, ami ment mondjuk egy hétig, vagy egy hónapig, és azzal a saját magán telefonom is fel tudott csatlakozni egy guest wifire, amiről nem érte el a céges erőforrásokat, cserébe a mobil adatkeret fogyasztása nélkül tudtam appokat frissíteni, szinkronizálni, magán emailt olvasni, stb.

Másik cégnél (számunkra ügyfél), nekünk, külsősöknek, a céges (számukra beszállítói) laptopokat pl. nem engedték be a saját belső hálózatukba, hanem a BYOD regisztráció után a guest wifin át tudtuk elérni az internetet, a levelezést meg mindent.
Azt nem tudom, hogy ott az alkalmazottak kaptak-e telefont, vagy csak sim kártyát, vagy hogyan volt ez.