( toMpEr | 2018. 06. 26., k – 12:14 )

> Értem, de kurvára nem a 15 napon belüli cseréről volt szó, hanem garanciális ügyekről.

Én is a garanciáról beszélek: "A 15 napos javítási határidő eltelte után tehát, ha úgy véli, hogy indokolatlanul húzódik a javítás, írásban felszólíthatja a kereskedőt a javítás ön által megadott határidőn (pár napon) belüli elvégzésére. Hívja fel a figyelmét arra, hogy amennyiben a javítás ezen határidőn belül nem készül el, ön úgy tekinti, hogy a termék nem javítható, és kérni fogja a termék cseréjét. "

> A nagy lófaszt, legutóbb a laptopommal volt garanciális ügyem, egyenesen az ASUS szervizt kellett keresnem. Előtte a Nexus 5X lett beteg, ott meg az LG szerviz volt illetékes.

A telefon és a laptop sem tartozik a számítástechnikai _alkatrész_ kategóriába.