( _Franko_ | 2018. 06. 26., k – 12:09 )

Értem, de kurvára nem a 15 napon belüli cseréről volt szó, hanem garanciális ügyekről. A 15 napon belüli csere lehetősége nem garanciális ügy, a gyártónak semmi köze ehhez.

"mert ott 15 napon belül már kérhetik a pénzvisszatérítést / új termékre cserélést"

Figyelj: "Azt ne keverjük már ide, hogy [...] a webes vásárlás adta kötelezettsége, hogy visszavegyen egy terméket, ami nem kell az ügyfélnek x napon belül, ez nyilván a kereskedő kockázata, beletette a kiskereskedelmi árrésbe, de ezek egyike sem érinti a nagykereskedelmet."

"Számítástechnikai alkatrészek esetén szinte minden esetben a kiskerhez kell visszavinni a terméket"

A nagy lófaszt, legutóbb a laptopommal volt garanciális ügyem, egyenesen az ASUS szervizt kellett keresnem. Előtte a Nexus 5X lett beteg, ott meg az LG szerviz volt illetékes. Szerintem te kevered a gyártó garanciát a bolti garanciával és a webes vásárlás kötelezettségeivel.

"A szerviz házhoz jön csak nagyháztartási termékek esetében jellemző."

Nekem volt Dell laptopom, egynapos helyszíni garanciával. Volt Samsung telefonom is, ott is oda jött ki a szerviz, ahova mondtam, másnap.