( saxus | 2018. 06. 26., k – 10:06 )

"ez egy átmeneti dolog, [...] Igen, áll benne valamennyi pénze"

Értem, tehát ha átmenetileg fos, akkor az nem a kereskedő kockázata. Főleg abból a szempontból, hogy bármikor visszakaphatja, hogy "ez szerintünk nem is hibás" és akkor mehet az izmozás. Pont az a probléma az RMA-val, hogy áll benne a pénz és alapvetően csak veszteséget termel. Ha javítottat kapsz vissza, akkor az egy kevésbé eladható árú, ha meg újat kapsz vissza hónapokkal később, lehet, hogy már kifutott termék. Ha szezonális termék, 2-3 hónap is sokat számít.

Ha ezeket nem érted meg, hogy miért baj egy kereskedelemben, akkor nem igazán van miről beszélni.

". És ezért nincs visszáru, ezért van csak "bolti garancia". "

Szerintem te még mindig idekeversz kisker-végfelhasználó közötti dolgokat a kisker-nagyker és nagyker-nagyker közötti dolgokba. Mondtam már többször, hogy más a szabályozás. Meg eleve, mi más lenne, ha nem visszáru lánc? Maximum a jóváírás módja változik.

De most már érdekelne, hogy mennyi és milyen tapasztalatod van arról, hogy hogyan működik egy számítástechnikai *nagykereskedés* belülről.

----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™