Azt értsd már meg, hogy ha beveszel valamit RMA-ra, akkor sok esetben előbb adsz cserét/jóváírást, mint mielőtt az áru kimegy tőled. És mindaddig, ameddig te nem kapsz vissza egy másikat, refursbishedet, jóváírást - ami akár hónapok is lehet - , akármit, addig neked áll benne a pénzed, ami pénzt egyébként megforgathatnál.
De tfh. nem adsz vissza semmit, ameddig a gyártó nem cseréli, mert egy tökéletesen ideális világban vagyunk. Tfh. Pistabácsi rendel egy Kütyüt internetről, majd egy héten belül visszahozza, hogy ez márpedig szar, mert be se kapcsol. Itt két eset van,
a) Pista bácsi azt mondja, hogy annyira szar, hogy a kedve is elment tőle és eláll a vásárlástól (árud ugyan nem lesz, de ha köcsög vagy, 30 napod van visszautalni a pénzt)
b) Pista bácsi cserét kér, te adsz egy új Kütyüt neki a rossz Kütyüt meg elviszed RMA-ra.
Második eset érdekesebb. Mi is történt? Te kiadtál egy Kütyüt Pistabácsinak, egy másikat Kütyüt visszaviszel a nagykerhez és bejött neked egy Kütyü-nyi pénzösszeg. Tehát, mindaddig, ameddig a nagyker jóvá nem írja vagy nem ad neked egy másik Kütyüt, addig egy Kütyü-nyi termékkel minuszban vagy. Nagyker utána ugyanezt játsza el a beszállítójával, gyártóval.
És ezen semmit nem változtat a beszállítóid grayscale színkódja.
----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™