( _Franko_ | 2018. 06. 25., h – 13:22 )

"Másrészt közel se biztos, hogy az ellátási láncban lévő céghez kell visszaküldeni, erre semmi olyan szabályozás nincs, mint egy sima mezei magánember számára, törvényben garantált jogok, csupán cégközi egyezmények."

Sehol nem írtam, hogy a kereskedő a gyárhoz küldi vissza, azt írtam, hogy nem a kereskedő futja a kockázatát annak, ha egy eladott cuccot javítani kell gyártói garanciaidőn belül, mert meghibásodik, hanem a gyártó. Az, hogy vannak trükközések, ami miatt bejött a képbe az úgynevezett "bolti garancia", azt ne keverjük már ide. Se azt, hogy az ellátási láncban mennyi felszámolás alatti cég van az adózást megkerülendő. Se azt, hogy a kereskedő nem a gyárral áll szerződésben, attól még az RMA logisztikai útja a gyárhoz vezet, a vevő se áll szerződésben a gyártóval, mégis a gyárból jön a teljes logisztikai lánc.

"Van, ami gyártóhoz megy, van ami beszállítóhoz, van ami helyileg kerül javításra."

Akkor ismét ott tartunk, hogy nem a kereskedő futja a kockázatot.