Szerintem amiről ti beszéltek az a metró meg a vasút: kötöttpályás közlekedés. Ha az önvezető autók csak külön nekik kiépített infrastruktúra mellett tudnak működni, abban aztán semmi biznissz nem lesz és menekülni fog a tőke a fejlesztésből.
Épp az a lényeg, hogy a vadonban legyenek életképesek. Abszolút nem éri meg infrastruktúrát építeni hozzájuk, hiszen akkor is rengeteg váratlan szituáció fog előállni, amire a szabályok mentén épített szoftver csak pislogna... És ezért sem szabályok mentén kell működniük, hanem statisztika mentén: ha a gépnek van adata pármillió óra vezetett útról és ez alapján az AI az emberek által produkált szint tizede-százada alatt tartja a balesetek számát, akkor az egy működő és jó rendszer. Nyilván rosszul fog esni, ha ennek a rendszernek ártatlan áldozata leszek, de elfogadom, hogy a statisztika alapján döntsenek róla.