( wpeople | 2018. 06. 18., h – 14:08 )

érdekes kérdés...
pl a táblák kiegészítés passzív jeladóval szerintem nem volna egy eszement költség (gyakorlatilag olcsóbb lehet, mint egy lopott aluminium tábla pótlása) és semmi nehézséget nem okozna a leolvasása a gépnek.

Ahol ezek jól ki vannak alakítva ott pl a sofőr nagyon sokáig nélkülözhető (gyakorlatilag terelésnél ill. irány/útvonal váltásnál igényelne interakciót). Nézzük azt, hogy a passzívan volán mögött eltöltött 50%-al lenne számolva - pl a kamionos sokkal többet ülhetne a volán mögött - kockázat nélkül.
(megy 200km-t előre az úton - a kanyarokat beveszi a jármű magától - 3-5perccel "esemény" előtt becsipog és átadja a vezérlést)
Természetesen az a minimum, hogy az autókban is van jeladó és sugározzák pl a sebességüket, így ködben sem rongyol neki az ember az előtte álló autónak...