( jevgenyij | 2018. 05. 27., v – 00:52 )

Vegyél egy random Tesla (valójában Musk) rajongót. Egymaga lemos legalább egy tucat VW, BMW vagy bármilyen egyéb autómárka csápolóját. Lehet, hogy élőben nagyon meggyőzőek, nekem is van olyan ismerősöm aki órákig úgy tud beszélni a BMW E36 motorjáról mint Isten gépesített Földi másáról. :-) De az interneten úgy mozognak mint zsiráf a korcsolyapályán. Esélyük sincs egy vérbeli Tesla rajongóval szemben, aki facebook, twitter, youtube, instagram csatornák mellett néha még ezek kínai megfelelőin is tolja az igét napi 48 órában. Ők viszont a saját netes bugyraikat leszámítva nem túl aktívak. A Tesla-Musk rajongó a Apple-Jobs rajongó autós világba evolválódott verziója. :-)
Fejenként 128k dislikeot fognak tolni minden cikkre ami csak egy rossz szót szól a Tesláról, ha lesz valami ebből.

Normális HUP-ot használok!