( trey | 2018. 03. 04., v – 07:21 )

Ja, meg az okos Microsoft, ami kirugdossa a production gépeket az ügyfelek alól a felhőjében ha biztonsági probléma van, mer' ő most rebootol, mer' ő most eldöntötte, hogy a) most kell patchelni (fogalom nélkül) b) az ő patche biztos jó (fogalom nélkül)

Majd pont ez lesz mérvadó, amikor hálózatot és szolgáltatást tervezünk.

Pontosan ezt fogja csinálni, ha probléma lesz a saját részéről. Neked meg lófasz a seggedbe, eddig sem vállalt felelősséget a szoftverére, ezután sem fug. Olvasgass szerződést, hogy mi van akkor, ha rommá törik, vagy szarrá DOS-olják a gépedet ilyen esetben. Mehetsz panaszra a sóhivatalba.

Majd azért arra valamit nyögjél, hogy mi lesz akkor, ha mondjuk elmentél nyaralni két hétre, eltörött a kezed-lábad stb., az internetre kilógatott szervereiden RDP/SMB akármi sebezhetőség lesz, az ügyfeleid gépeit szarrá dosolják vagy törik, mert te basztál minimális védelemmel ellátni őket.

Mit fogsz ilyen esetben mondani? Ki lesz a hibás? Rajtad kívül mindenki?

--
trey @ gépház