1. Ellenőrizted hogy a Sagemcom webfelületén látott IP cím megegyezik a whatsmyip által kiírt címmel?
2. A gépeden Wireshark/tcpdump mutat bejövő kapcsolatra utaló jeleket?
3. Honnan próbálod elérni "kívülről"? Más kapcsolatról (mondjuk 4G) vagy helyből (hairpin NAT)?
4. Nem tudom milyen szolgáltatást akarsz elérni és milyen rendszeren, de én a helyedben kipróbálnám egy egyszerű Windows gépen, kikapcsolt tűzfallal és hfs-el.
5. Találkoztam olyan eszközökkel már (osztrák A1-nél), ahol ha be volt kapcsolva UPnP és volt beállítva manuális port forward, akkor ha az eszköz UPnP-én is kérte ugyanezt az átirányítást (okoskodik a DVR ugye..), akkor nem működött egyáltalán a szabály.
6. Hányas portot próbálod elérni (nem szűrik-e)? Próbáltál valami magasat?
+. A Telekom műszaki supportjára egy egér kattintást nem mernék rábízni, mert kb. 120 az IQ-juk, csak szummában az egész csoportnak.