( Aadaam | 2018. 02. 25., v – 21:34 )

Hát amit én láttam:
- egy jobb weboldalnak több futtatási joga volt Androidon, mint Windows phone-on egy "natív" appnak
- maga a telefon olyan featureszegény volt, hogy nem tudtad eldönteni, ez simán rush-to-market, vagy a döntéshozóknak eddig csak vezetékes telefonja volt (mondom persze a sokezer apró trükköt tartalmazó nokiás világból)
- a design szerintem lelketlen volt, egyszer nagyon szívesen leülnék Jensen Harris-szel hogy ezt hogy és miért
- maga a design rendszer rendkívül szarul skálázódott, szinte sehogy

Az első miatt nem jöttek a developerek, a második miatt brutálisan nagy volt a bolti visszaviteli arány (ezt megírta azóta a verge is, de anno ettől volt hangos a folyosó), akik persze elmondták az ismerősöknek hogy neveragain WP, a harmadik meg - pionír volt az a dizájn de nem fogta meg a zeitgeistet, így nem kedvezett az eladásnak.

Mondjuk ma is azt gondolom, egy windows phone kirakva egy samsung android mellé alapbeállításokkal unalmas hatást kelt, túlegyszerűsített.

A negyedik kinyírta enterprise-ban, el sem tudom képzelni, hogy a vállalati appjaink hogy futnának benne, miközben csuklóból átviszek szinte bármilyen ügyviteli folyamatot material design-ra.