( trey | 2017. 11. 28., k – 09:05 )

"(Trey szerint aki ezt nem tudja, az sima usererror-t követ el, gyikban le van írva.)"

Kis megjegyzés (ha már megemlítettél):

Mivel ilyenkor az app ki is írja, hogy a kártya fizetésre "inaktív", nehéz ezt másként felfogni. :) Inaktív kártyával nehéz fizetni.

Egyébként ez a ki/belépés szükségesség már javításra került az újabb verzióban:

OTP Simple:

"OTP Mobil November 23, 2017

Szia, kérjük jelentkezz ki a profilodból (log out-log in) majd vissza, és ezután igényeld újra az érintéses fizetést. A legutóbbi alkalmazásverzió már tartalmazza azt a frissítést, amely kiküszöböli az operációs rendszer frissülésekor jelentkező hibát."

"Fizetéskor a Simple felvillant, és egy bankkártya képét mutatta hogy sikeres volt a fizetés, a K&H appja konkrétan mutatja rögtön a fizetés összegét, idejét, persze ez a terminálról is leolvasható, de nekem valahogy jobban tetszik ez a megoldás."

Ez nem rossz, bár mivel nekem azonnal SMS érkezik a vásárlásról az összeggel, nem egy létkérdés. A tranzakciók ellenőrizhetők a "Vásárlásaim története" menüpontban is visszamenőleg, az összes.

--
trey @ gépház