A branding nem csak a pénzesítésről szól, de észrevehetővé, megtalálhatóvá tesz téged és tartalmaidat is. Így tudsz bekerülni a közbeszédbe, így mémesedsz. Ez nélkülözhetetlen, hogy látogatószámod lesz. Kell valami amihez lehet kapcsolni a tartalmadat.
A hang azért kritikus, mert nagyon sokan néznek tartalmat letiltott hanggal, vagy olyan környezetben, ahol nem használhat fülhallgatót/kihangosítást az illető. Mivel nincs nemlineáris tartalmad, a néző kénytelen, pusztán a képi információk alapján feldolgozni az ott látottakat.
A videóid hossza ideális, erre jól ráéreztél. A mai világban 5-7 perc a maximális figyelem amit egy alacsony fontosságú információ fenn tud tartani.
Sajnos a látogatók száma, nem attól függ, hova dobod fel, hanem a tartalomtól és a ismertségétől.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "