( AiRLAC | 2017. 10. 10., k – 11:52 )

"Ez egy rossz irány.. ez a fajta hozzáállás / kommunikáció, nagyon rossz.. Nem a "közösséggel" szemben, akiket Te annyira megvetsz.. A leendő felhasználóiddal szemben.... Pl a fenti userünk lehetséges, hogy félreértelmezett valamit, és megpróbált beregelni többször is... Csak mivel 3x ugyan azt kapta vissza, hogy fizessél (és az emailben nincs ÁSZF link) ezért feladta. De ők már számodra egy hekker, egy sz.rszemétsz.ralak. Ehhez nincs mit hozzáfűzni. Ha nem látod be magadtól hogy ez bizony GOND, akkor több "tanácsot" nem is akarok adni."

+1

Kellene némi szemléletváltás, ügyfélközpontúság, PR terület tanulmányozása. Függetlenül attól hogy valaki fizetős vagy nem fizetős ügyfél. Letolvajozni meg fenyegetni az ügyfelet?

A stílusa egyébként Basil Fawlty-ra emlékeztet engem, megyek is újranézni :)

--

"After successfully ignoring Google, FAQ's, the board search and leaving a undecipherable post in the wrong sub-forum don't expect an intelligent reply."