"áá dehogy. olyan helyre vitted ahol adnak a renoméra és nem akarnak előtted kínlódni vele. ill beleszámolják (az időbe) az esetleges szerelési nyomok eltüntetését. az elemcsere 12 pontból áll, ez komoly werk esetén is 15 perc és voálá."
Tudom. Mondta is az órás, hogy egyedül van, a másik beteg. Nem tud most leülni nekiállni minőségi munkát végezni. Nem csak szét kell szedni és összerakni, hanem tömíteni és nyomáspróbázni is kell. Egyébként én is simán ki tudnám cserélni az elemet. Valahol még célszerszámom (hátlapleszedő kulcs, csipesz stb.) is van hozzá. Csak, hát akkor ugrott a garancia.
"mivel pár napos óra: ez garanciában megy vagy fizetős szolgáltatás?"
Garanciális. Szerencsére papírokkal nem kellett szarakodnom, mert sorozatszámos és regisztrált, így csak besétáltam, lecsatoltam és átadtam.
"ha utóbbi, akkor azért nem azonnali, mert így azt gondolják a számla mögötti teljesítés képe ellensúlyozza az összeget. van akinél bejön :)"
A gyár nem ad garanciát az elemre. Ezt - az elmondásuk szerint - ilyenkor ők benyelik.
"ui megnézném milyen elemet szednek ki belőle. sosem fogod megtudni, de nem lennék meglepve ha valami félig piacos szar lenne benne szarrá oxidálva a csatlakozókat."
Szomorú, hogy a márkák idáig süllyednek. Lassan már úgy vagyok vele, hogy felesleges megbízni bármiben. Hosszasan sorolhatnám miben csalódtam az elmúlt években, amikkel korábban nem volt gondom.
BTW: A spanyol szerkezetes, olcsó Festina (nem keverendő a témanyitó itteni Certina-val) órám szerintem 5-6 évig ment az első elemével.
--
trey @ gépház