Értékvesztés: eléggé márkafüggő. Németek, japánok és prémium márkák jobban tartják az árukat mint a francia, olasz, koreai. Az olcsó autók mint a Dacia nagyon gyorsan veszítik az értéküket. Az ilyenekkel érdemes addig járni míg a javítás díja meg nem haladja az autó értékét. Ha magad is javítani tudod, akkor érdemes addig tartani míg átmegy még a műszakin, másképp totális ráfizetés.
Nekem a Fiatban 1,4-es T-Jet van, avagy turbós. Nem volt semmi bajom vele, az autót szépen viszi, gyorsulás kb. mint a régi 1,4-es három hengeres TDI. 160 ezret ment a motor, semmi nem volt cserélve olajon meg gyújtógyertyákon kívül (de ez nem a gyártó által előírt 30 ezres intervallumban, hanem ennek felénél és mindig Castrol Edge olajat használtam). Ez a régi konstrukció, ami a szívócsőbe és nem közvetlenül a hengerbe fecskendez. A közvetlen befecskendezéssel bajok vannak: korom lerakódás, szelepek hűtése amit a szívócsőbe fecskendezett benzin végzett eddig, nincs rendesen megoldva.
Szívó motornál annyira gyenge a nyomaték, hogy 1,8-2 liter alatt nem érdemes vele foglalkozni. Városban mondjuk mindegy, de előzni már csak nekifutásból lehet.