( uzsolt | 2017. 09. 03., v – 09:55 )

Nem tudom. Olyan tipikus ördögi kör ill. 22-es csapdája az egész, amiben tökéletes megoldás nem biztos, hogy van. Arra gondolok, hogy egy nem matekos, hanem (esetünkben) infós emberke nem biztos, hogy annyira pöpecül (megfelelő precízséggel) tudja az anyagot - hiszen ő inkább az infóval foglalkozik, nem a matekkal.
A legjobb megoldás talán az lenne, ha mondjuk a félév közepe tájékán egy felsőbbéves bemenne az órára, és megmutatná azt, hogy hol jön elő (mert nem biztos, hogy egy matekos annyira ért a számítógépes hálózatokhoz ill. grafikához). Persze ezt a kémiásoknál, bioszosoknál, stb. is kellene (fizikán pl. nem, ui. első félévben mechanikán már rögtön van deriválás, mielőtt még matekon odajutna az ember).