btw, olvasva itt a többi hozzászólást, valószínűleg központilag dőlt be az egész cucc. Ezáltal szerintem teljesen normális az, hogy a megrendeléseket törlik.
Nem hiszem hogy ennek köze lenne a meleghez, mivel valószínűsítem, hogy az áruszállítók amúgy is olyan autóval dolgoznak ahol 1 van légkondi 2. van hűtőtér az árunak.
Első lehetőség, az adatokat nem tudták lekérni a DB hiba miatt, ezáltal inkább törölték a rendeléseket. Mivel az biztosabb, mint adott esetben 2x kivinni ugyanazt, vagy egyszersem a hiba miatt az adott rendelést.
Második lehetőség, az adatok lekérhetőek voltak, de mivel kicsit visszacsatolva az elsőhöz, nem volt 100%-osan biztos az hogy melyik árú merre menjen, hova, hányszor, stb. ezért törölték a megrendeléseket.
Szerintem ezt kicsit felfújtad. Tudom hogy kényelmetlen lehet, de szerintem ez így korrekt eljárás volt rendszerhiba esetén. Lehetett volna BKK féle megoldás is, hogy kapsz a 3 kiló krumpli helyett 30 kilót 3x és köteles vagy kifizetni :)