Vagy tíz éve építettem egy elektromos cangát, amibe 500W-os agymotort tettem (előre).
Szerintem első kerékbe tenni sokkal jobb, mert a bringa hátsó része marad az eredeti -> könnyű szervizelhetőség, nem kell spéci alkatrészek után vadászni.
Ez a gép is 500W-os agymotorral van. Nekem tetszik, ízlésesebb, mint ahogy én csináltam.
Az én sebességem is kb. 45-50km/h volt. Egy csepel cruiser biciklibe tettem, ami agyváltós volt hátul. Iszonyat állat volt vele cangázni.
Egy évig jártam vele melóba, ami 28km-re volt, tehát oda-vissza 56.
De nálam a sebesség úgy jött ki, hogy a motor mellett teljes erőből pedáloztam is. Egyébként valami 35-tel ment csak.
Aztán munkahelyet váltottam, nem töltöttem rendszeresen, és megdöglött az akksi benne egy tél alatt... Azóta se "újítottam" (== akksicsere) fel.
Akkortájt tök menő volt, mivel kb. egy kezemen meg tudtam számolni, hány elektromos canga van az országban. Haverok amikor kipróbálták, akkor kb. mind halálfélelemmel vegyes rajongással szállt le róla.
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....