( fastline | 2017. 05. 30., k – 21:07 )

Üdv!

A Connectivity analyzer szerint előfordulhat, hogy nincs a gépen a CA-tok mint megbízható CA, mert nem volt benne gyárilag az összes jelenleg futó Windows verzióban. Kliensen a gép accountjának tanúsítvány tárolójában ellenőrizni kell, hogy szerepel-e a CA-tok mint legfelső megbízható.

Ha igen és még mindig sír, akkor nézd meg, hogy a https://mail.domainunk.hu/owa milyen tanúsítványt mutat, na és ebben kell megnézni, hogy a certben, benne van-e az egész cert lánc a rootCA-ig. Ha csak saját maga szerepel a láncban, akkor kell egy olyan tanúsítvány, amiben a teljes lánc benne van.

Ha ez sem akkor átnézni, minden access connectort, hogy milyen host nevet használ kommunikáció során. Az SBS szereti a rövid host nevét beerőltetni mindenhova, ez nem egyező név hibát eredményez. Ezeket kell átírni mail.domainunk.hu-ra